Sunday 12 October 2014

repair mesin basuh dan peti sejuk

servis baikpulih @ repair mesin basuh dan peti sejuk yang saya tawarkan meliputi kawasan sekitar Petaling Jaya, PJ Old Town, PJ State, PJ New Town, Taman Medan, Taman Dato' Harun, Sri Manja, Petaling Utama, Sentosa, Jalan Klang Lama, Taman Desa, Lindungan, Sunway, Sungai Way, Subang Jaya, USJ, Kelana Jaya, Pantai Dalam, Kerinchi, Bangsar South, Taman Sri Angkasa, Seputeh, Sungai Besi, Desa Petaling, Sri Petaling, Bukit Jalil, Kinrara, Puchong Jaya dan kawasan yang berdekatan dengannya. hubungi saya terus melalui nombor telefon, 019-933 3430 (Joe) atau boleh tinggalkan komen di entry ini.

saya mohon maaf sekiranya panggilan anda tidak dapat dijawab dengan segera. sekiranya panggilan anda tidak dijawab kemungkinan saya sedang sibuk dengan kerja-kerja membaikpulih atau sedang memandu. mungkin juga ada masanya keadaan tidak mengizinkan. anda digalakkan untuk sms atau whatsapp terus kepada saya dan sebarang pertanyaan akan dijawab dengan secepat yang mungkin. sekali lagi, harap maaf dengan sebarang kesulitan.

untuk proses segera sila sertakan nama, alamat, jenama/brand, jenis kerosakan dan SMS ke 0199333430.

*image is googled

kelas asas baikpulih peti sejuk dan mesin basuh
saya dalam perancangan untuk membuka kelas baikpulih peti sejuk dan mesin basuh secara ekspress. kelas asas dan pertengahan untuk sesiapa yang ingin belajar cara-cara membaikpulih peti sejuk dan mesin basuh. sekarang ni baru sampai ke peringkat menyusun, mengumpul maklumat dan sedang menyiapkan buku panduan asas baikpulih peti sejuk dan mesin basuh. agak-agak ada yang berminat tak? :)

perkhidmatan baikpulih @ repair mesin basuh, peti sejuk, chiller, commercial fridge,dryer terus di rumah anda. jika ada sebarang kerosakan atau pertanyaan, sila hubungi/sms/whatsapp/wechat di 019-933 3430 (Joe).

2 comments:

  1. Assalam. Nak tanya sikit ni. Mesin basuh Toshiba AW9760S Auto. Bila isi air utk wash, air keluar perlahan2 di bhgn salur bawah. Tapi bila cukup kapasiti air, mesin masih blh membasuh. Tapi air tetap keluar perlahan. Semasa rinse pun sama. Kadang2 mesin ter'stop sendiri dan keluar indicator E5. Boleh tahu kenapa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam. toshiba ada dua sebab. jika drum biasa kemungkinan getah drain rosak atau tersangkut bendasing. yang kedua jika drum dua getah. berkemungkinan getah drum rosak dan perlu ditukar drum. untuk maklumat lanjut boleh whatsapp/ sms saya di 0199333430. terima kasih

      Delete