Thursday 21 May 2015

perkhidmatan penghantaran alat ganti mesin basuh dan peti sejuk

servis baikpulih @ repair mesin basuh dan peti sejuk yang saya tawarkan meliputi kawasan sekitar Petaling jaya, Pj Oldtown, Pj State, Pj Newtown, Taman Medan, Taman Datuk Harun, Sri Manja, Petaling Utama, Sentosa, Sunway, Lindungan, Sungai Way, Kelana Jaya, Subang Jaya, USJ, Jalan Klang Lama, Taman Desa, OUG, Seri Petaling, Desa Petaling, Sungai Besi, Bukit Jalil, Puncak Jalil, Kinrara, Pusat Bandar Puchong, Seputih, Bangsar South, Kerinchi, Pantai Dalam, Bukit Angkasa Dan kawasan yang berdekatan dengannya. hubungi saya terus melalui nombor telifon 019-9333430 (joe) p/s: untuk proses segera sila sertakan nama, alamat, jenama/brand, jenis kerosakan dan SMS ke 0199333430.

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ
servis baikpulih @ repair mesin basuh dan peti sejuk yang saya tawarkan meliputi kawasan sekitar Petaling jaya, Pj Oldtown, Pj State, Pj Newtown, Taman Medan, Taman Datuk Harun, Sri Manja, Petaling Utama, Sentosa, Sunway, Lindungan, Sungai Way, Kelana Jaya, Subang Jaya, USJ, Jalan Klang Lama, Taman Desa, OUG, Seri Petaling, Desa Petaling, Sungai Besi, Bukit Jalil, Puncak Jalil, Kinrara, Pusat Bandar Puchong, Seputih, Bangsar South, Kerinchi, Pantai Dalam, Bukit Angkasa Dan kawasan yang berdekatan dengannya. hubungi saya terus melalui nombor telifon 019-9333430 (joe) p/s: untuk proses segera sila sertakan nama, alamat, jenama/brand, jenis kerosakan dan SMS ke 0199333430.

Copy and WIN : http://ow.ly/KNIC
servis baikpulih @ repair mesin basuh dan peti sejuk yang saya tawarkan meliputi kawasan sekitar Petaling Jaya, PJ Old Town, PJ State, PJ New Town, Taman Medan, Taman Datuk Harun, Sri Manja, Petaling Utama, Sentosa, Sunway, Lindungan, Sungai Way, Kelana Jaya, Subang Jaya, USJ, Jalan Klang Lama, Taman Desa, OUG, Seri Petaling, Desa Petaling, Sungai Besi, Bukit Jalil, Puncak Jalil, Kinrara, Pusat Bandar Puchong, Seputih, Bangsar South, Kerinchi, Pantai Dalam, Bukit Angkasa dan kawasan-kawasan yang berdekatan dengannya. hubungi saya terus melalui nombor telefon, 019-9333430 (Joe).

p/s: untuk proses segera sila sertakan nama, alamat, jenama/brand, jenis kerosakan dan SMS ke 019-9333430.
 

selain daripada perkhidmatan baikpulih mesin basuh dan peti sejuk terus di rumah anda, saya juga menyediakan perkhidmatan penghantaran/pos alat-alat ganti mesin basuh dan peti sejuk ke rumah anda.


sekiranya anda sedang mencari alat ganti @ barang yang berkenaan, bolehlah terus menghubungi saya  melalui sms atau whatsapp ke 019-9333430.

caranya sangat mudah;
 (1) hantarkan gambar alat ganti @ barang yang inginkan.
(2) saya akan carikan barangan tersebut dan berikan sebutharga.
(3) sekiranya bersetuju dengan harga, seterusnya bank-in kan bayaran.
(4) urusan pos laju kepada alamat anda.
  
 
perkhidmatan baikpulih @ repair mesin basuh, peti sejuk, dryer, chiller terus di rumah anda. jika ada sebarang kerosakan atau pertanyaan, sila hubungi/ sms/ whatsapp/ wechat di 019 933 3430 (Joe).
perkhidmatan baikpulih @ repair mesin basuh, peti sejuk, dryer, chiller terus di rumah anda. jika ada sebarang kerosakan atau pertanyaan, sila hubungi/ sms/ whatsapp/ wechat di 019 933 3430 ( Joe ) terima kasih sudi baca

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ

139 comments:

  1. salam tuan tanah

    kalau motor mesin basuh samsung 6.5@7kg berapa anggaran dia ye?
    kawasan setia alam cover tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam. confirm ke motor rosak? kalau confirm bajet 150-300. kalau nk check dan repair boleh sms nama alamat dan kerosakan ke 0199333430

      Delete
    2. Salam tuan,
      Kalau nak oder rak dalam peti ais (untuk ganti yg dah rosak) boleh tak?

      Delete
    3. wsalam. rak kami tidak ada stok. boleh whatsapp ke 0199333430 untuk maklumat lanjut. terima kasih.

      Delete
  2. salam bang, sy pakai mesin basuh auto jenama hitachi, kenapa bila on saja rasa letrik bila sentuh button dan kat dalam, button semua tekan xde function

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam. berkemungkinan plastik yg menututupi suis tu dah leaking dan suis dlm kedudukan basah. keringkan dgn hair dryer kemudian test, jika masih sama board dh rosak. jika ada lanjutan soalan sila whatsapp ke 0199333430. terima kasih

      Delete
  3. salam encik,nk tanya..board untuk mesin basuh samsung model WA88B5 berapa ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam. boleh whatsapp saya atau sms di 0199333430. Terima kasih

      Delete
  4. AKU CARI ALAT GANTI MISIN BAHUH AKU JENAMA SHARP BERAT 11KOLO MODEL ESS119 ALAT SYSTEM BOURD COUNTROL YANG ADA SETHING MODE

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya board tak disyorkan untuk pos sebab takde waranty. tapi kalau nak jugak saya boleh whatsapp atau sms saya di 019933430

      Delete
  5. Assalamualaikum cho....nak tanya kipas mesin basuh yg dok dlm mesin tu ada juai tak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam. kena tengok brand. untuk maklumat lanjut boleh call,sms,whatsapp saya di 0199333430. terima kasih

      Delete
    2. Salam bos saya mahu tahu jika bos boleh dapatkan harga ori /universal alat ganti mesin basuh modelnya = panasonic (NA-F80X5)= bord control

      Delete
    3. Ini fhone Number saya 0195535258/0172633657
      Ergent

      Delete
  6. Slm.....defrost timer ada jual tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam. ada jual. boleh call/sms/whatsapp ke 0199333430 terima kasih

      Delete
  7. assalammualaikum..saya dari kuala lipis,boleh tak saya oder dan diposkn ke kuala lipis?mesin basuh jenama samsung,model:WA95V9,DRAIN MOTOR.bila siap basuh air tak keluar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam. boleh whatsapp gambar part dan saya akan beri harga. jika setuju boleh bank in dan saya akan poskan barang tuan. untuk tindakan segera boleh call atau whatsapp saya di 0199333430. terima kasih

      Delete
  8. Assalamualaikum ada x jual getah petiais brnd sharp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam. boleh bag model peti sejuk dan esok saya akan beri harga. jika setuju boleh bank in dan saya akan poskan barang tuan. untuk tindakan segera boleh call atau whatsapp saya di 0199333430. terima kasih

      Delete
  9. Mesin basuh jenama toshiba semi auto,rosak motor spin.berapa harga motor spin semi auto mesin basuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kebiasaannya motor original anggaran harga 100-170. jika motor china 60-100.

      Delete
  10. Bro mesin basuh jenama national...xnaik air..apa yg rosak ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak faham dengan kerosakan tak naik air. boleh sms atau whatsapp ke 0199333430. Terima kasih

      Delete
  11. Salam tuan..mesin basuh sy jenama haier model hwm 7808 xbleh spin..motor or panel mesin tu yg bermasalah? Klu panel brapa harganya tuan? Trima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam. kebiasannya jika mesin auto biasa berkaitan suis pintu. tidak berkaitan dengan panel atau motor. tapi ada juga yang rosak panel. kena periksa dan test dulu baru boleh confirm rosak apa. bajet panel board antara 200-400

      Delete
  12. Askm...mesin basuh saya bila spin dia goyang kuat dan terus berhenti. Jenama Hitachi SF T860X. Apa masaalah nya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam. menurut pak belalang berkemungkinan gearbox atau absorber. tapi kalau menurut saya. kena check dulu baru boleh confirm apa rosaknya.

      Delete
  13. Salam tuan. Mesin basuh saya jenama samsung WA1150S pc board tidak menyala. Saya test pada panel tu elektriknya ada. Adakah panelnya rosak. Brp harganya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam. kena check baru tahu supply sampai berapa dekat board. kebiasaannya harga board dari 200-500

      Delete
  14. Assallam tuan kalau mesin basuh saya jenis hitachi bila nak spin dia bagi error F9 sebab ya tuan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam. kebiasaannya clutch valve. periksa bahagian gearbox/mechanism

      Delete
  15. salam nak tanya wayar mesin basuh jenama penasonic outomatik kena gigit tikus...dan terbakar sedikit. adakah wayar tersebut boleh diganti atau disambung semula

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam.
      dua2 pun boleh. samada nak sambung atau tukar

      Delete
  16. Salam tuan,
    Pintu penutup bahagian dalam freezer peti sejuk Panasonic ada tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam. boleh whatsapp/sms model peti sejuk ke 0199333430. terima kasih

      Delete
  17. salam. ade jual x bnd yg pusing 2??? trip dia dh haus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam. betul2 menguji minda soalan ni. kebiasaannya ada. boleh whatsapp part apa yang diperlukan ke 0199333430

      Delete
  18. Salam. Nak tnya mesin basuh model LG 7kg magnet di cover tu hilang. Jd xleh guna mesin sbb sensor ad gangguan. Ad jual ke kalu nk beli magnet dia atau bole beli skali dgn cover ye? tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam. magnet pun boleh. cover pun boleh. modify tak pakai pun boleh. sama2

      Delete
  19. Salam...nak tanya.board untuk mesin basuh model samsung wa88b5 milik sya mengalami kerosakan.berapa harga ?

    ReplyDelete
  20. Salam.. nk tanya kenapa bila masa nk keringkan kain ada bunyi kaca pecah dlm mesin basuh. Mesin basuh automatik (Toshiba 14kg Washing Machine TSB-AWDC1500WM). tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam. toshiba rasanya takde part kaca dalam mesin. perlu diperiksa samada bunyi part yang pecah atau ada bendasing termasuk dalam mesin terselit pada kain ketika membasuh

      Delete
  21. Salam tuan...saya mahu sebut harga enjin/compressor peti ais LG expresscool 2 pintu...

    ReplyDelete
  22. Salam..berapa harga water inlet valve mesin basuh samsung WA15P9

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam. sebarang pertanyaan boleh sms/whatsapp saya di 0199333430. terima kasih

      Delete
  23. salam en.joe

    nak tanya cooling coil utk peti ais toshiba satu pintu brape ye harga spare part nya

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam. bajet biasa 150-300 cooling coil/champer sahaja

      Delete
  24. Assalammualaikum
    Sy nk tny,inlake valve mesun basuh model samsung Wa95v9 berapa ye?sb air msuk perlahan sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam. banyak harga inlet ni. bergantung pada kualiti. sebarang pertanyaan boleh sms/whatsapp saya di 0199333430. terima kasih

      Delete
  25. Blh tau brp harga circuit board peti sejuk sharp model
    SJ-PT56R-HS

    ReplyDelete
  26. Assalamualaikum tuan...
    chasis drum samsung front load 7kg washing machine patah...
    blh dpt ke spare partnya?
    Anggaran harga brapa kalo ada

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam.saya tak faham dgn maksud chasis patah. apa2 boleh sms/whatsapp saya di 0199333430. senang nak berurusan. terima kasih.

      Delete
  27. salam, kipas pada compressor chiller 2 pintu sy patah bilahnya. agak2 berpa kos?

    ReplyDelete
  28. salam.. mesin basuh sharp saya tidak bole spin?

    ReplyDelete
  29. Assalam
    Plss.wassap saya
    Nak.cari rak dlm.peti ais jenama LG GR U242RL
    BOLE TAHU BRP HARGA

    ReplyDelete
  30. salam, kalau freezer motor xde bunyi maknanya compresor rosak ke? bolh thu harga berapa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam. ada beberapa kemungkinan. dan salah satunya adalah compressor. klu compressor bajet 300-700 macam tu. tapi kena check lain2 sebelum compressor

      Delete
  31. slam tuan klu kipas mesin basuh ad sparepart x
    brand:KHIND
    model:WM97
    9.7KG

    ReplyDelete
  32. salam tuan,kenapa mesin basuh auto Haier hwm7808 spin perlahan & ada bunyi lain mcm. Klau clutch set rosak berapa RM?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam. kena check baru boleh tahu kerosakan. biasa haier pusing perlahan belting kendur. tapi kalau clutch set/gearbox bajet 200-300

      Delete
  33. Salam....getah cover mesin basuh pintu dpn bole dpt tak...brp rm ye..model samsung WF1804WPC...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam.
      boleh sms/whatsapp saya di 0199333430.
      terima kasih

      Delete
  34. Salam
    Berapa anggaran harga untuk belting mesin basuh sharp ess119

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam. kebiasaanya belt 10-50. lain2 bergantung pada technician.

      terima kasih

      Delete
  35. Salam tuan mesin basuh jenama Samsung 7 kg masalahnya kejap on blh ada masa xblh on kepala plug da tukar still macam tu jgk ape masalahnya tuan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam. berkemungkinan board dah nak rosak.

      Delete
  36. Salam joe..
    Pintu freezer dlam peti ais ade jual x?
    Anggaran dlm brp RM?
    Jenama sharp model SJ-D181S/SJ-D221S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam.

      Kebiasaannya pintu freezer adalah plastik. Untuk saya pos adalah menjadi risiko yang besar. boleh call service center berhampiran untuk semak harga dan tempahan.

      untuk maklumat lanjut boleh call,sms,whatsapp saya di 0199333430.
      terima kasih

      Delete
  37. tuan solinoid valve air masuk berapa RM ya.(seperti gamba tuan tunjuk diatas)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikut gred. ada gred A. ada ori. dan ada yg paling murah. untuk maklumat lanjut boleh call,sms,whatsapp saya di 0199333430. terima kasih

      Delete
  38. salam...tuan harga pcb board mesin basuh samsung 7.5 berpa hrga arr?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam.

      Kebiasaannya harga board bergantung pada pasaran semasa. beza dua ke tiga puluh ringgit. ada yang china. ada yang original. bajet dari rm80 hingga ke rm400 bergantung pada model.

      untuk maklumat lanjut boleh call,sms,whatsapp saya di 0199333430.
      terima kasih

      Delete
  39. LG fuzzy logic pulsator ada tak, berapa RM
    0132537253

    ReplyDelete
    Replies
    1. pulsator LG kena order. harga dari 20-90

      untuk maklumat lanjut boleh call,sms,whatsapp saya di 0199333430

      Delete
  40. Saya guna mesin basuh auto Toshiba 6.5kg. kalau tengah basuh pastu dia tiba2 stop n berbunyi tet2 manjang tu apa punca dia ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. susah nak cakap. sebab toshiba banyak sensor. kena check semua sensor yang ada

      Delete
  41. Sy mencari piring machine basuh 0192245528

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih mudah jika tuan whatsapp atau sms saya.

      0199333430

      Delete
  42. den nak tanya piring putar sharp 905 dah lose(betul ke ejaan dia).. bila ikat skru dia akan ketat tapi bila on dia akan loanggar balik.. bila tengok kunci dia dah lose.. berapa harga barang tu ek

    ReplyDelete
    Replies
    1. pulsator. harga dari 20-130

      boleh whatsapp saya di
      0199333430
      0199333430
      0199333430
      untuk sebarang pertanyaan.
      terima kasih

      Delete
  43. ada getah peti sejuk jenama panasonic x?brapa harga ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih mudah jika tuan whatsapp atau sms Mr Joe juaa di.

      0199333430

      Delete
    2. bergantung kepada model? ada getah masih ada stok. ada yang dah discont

      Delete
  44. Salam tuan.

    Mana nak carik rak petis ais. Patah dah semua ni. Peti ais elok lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam

      bergantung pada brand dan model

      untuk sebarang pertanyaan. boleh whatsapp saya di

      0199333430
      0199333430
      0199333430

      terima kasih

      Delete
  45. Assallamualaikom .joe..washing machine jenama toshiba model aw9790s..problem bila switch on error e7-4 ..blinking n beeping...boleh solve ke error ni and ape masaallah dgn machine ni..thanks hope to hear frm u soon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam

      toshiba kebiasannya door lock rosak. tapi kena check dulu semua sensor. kalau comfirm lock rosak. selalunya technician akan tukar board yang tak pakai lock.

      untuk sebarang pertanyaan. boleh whatsapp saya di

      0199333430
      0199333430
      0199333430

      terima kasih

      Delete
  46. Salam.. say mencari pcb board utk mesin basuh sharp ESS119 dan injap masuk air.. dah mesej tuan tapi xde reply dr pihak tuan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam

      boleh call, sms, atau whatsapp. insyaallah klu ada saya akan reply

      untuk sebarang pertanyaan. boleh whatsapp saya di

      0199333430
      0199333430
      0199333430

      terima kasih

      Delete
  47. Salam bang....nk tnye saya pkai mesin bsuh jenama panasonic...bila on mesin air x keluar...sy tgok dlm youtube cra nk tgok water valve rosak ke tak...sy bukak pastu cuci tpi masih air tak keluar mase on..adakh water valve risak atau ada kemungkinan lain...minta pencerahan...kalau water valve tu rosak brpe kos

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam

      kebiasaannya water inlet valve rosak. bajet dari 20-200. boleh call, sms, atau whatsapp. insyaallah klu ada saya akan reply

      untuk sebarang pertanyaan. boleh whatsapp saya di

      0199333430
      0199333430
      0199333430

      terima kasih

      Delete
  48. Salam bos.. saya da pm kt no phone yg diberi tp xde balas lg dri bos..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam

      kalau number betul insyaallah akan ada reply. boleh call, sms, atau whatsapp. insyaallah klu ada saya akan reply

      untuk sebarang pertanyaan. boleh whatsapp saya di

      0199333430
      0199333430
      0199333430

      terima kasih

      Delete
  49. Peti ais saya jnama sanyo, 1 pintu..ader jual tak pintu bahgian freezer sb saya punya pintu plastik tu dah patah, jd bahgian beku dah x leh beku

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam

      kebiasaannya kalau takde pintu dalam tu barang tetap akan beku. boleh wassap saya model peti untuk saya check stok dan harga

      untuk sebarang pertanyaan. boleh whatsapp saya di

      0199333430
      0199333430
      0199333430

      terima kasih

      Delete
  50. Assalamualaikum tuan,
    Samsung washing machine...WA78A1..bila start spin drum kuat goyang,,langgar body..lps tu x spin....ini pasal masalah drum hamger ke...motor x larat spin..minta pemjelasan....tmksh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam. kebiasaannya kena check dulu. jarang sebab absorber. kebiasaannya clutch spring atau gearbox. atau pun drum kena tukar satu set. untuk jawapan lebih lanjut boleh wasap saya di 0199333430. Terima kasih

      Delete
  51. salam Tuan,
    Boleh saya tahu harga bagi kapasitor untuk Mesin Basuh jenama Samsung Model W95W9 7.5 Kg?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam

      kebiasaannya dari rm20-100

      untuk sebarang pertanyaan. boleh whatsapp saya di

      0199333430
      0199333430
      0199333430

      terima kasih

      Delete
  52. salam, saya nak Tanya pcb board untuk mesin basuh LG model WF-HD850FS ada dijual ker. mula-mula dia off sendiri masa basuh pastu tetiba keluar asap dan langsung tak boleh on.. kalau ada berapa kosnya, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam

      untuk sebarang pertanyaan. boleh whatsapp saya di

      0199333430
      0199333430
      0199333430

      terima kasih

      Delete
  53. salam ..kalau nak order belt boleh? belt O-450 f no: 01018
    whatsapp saya boleh.
    0164630205.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joe JumaSeptember 25, 2017 10:33 pm
      wsalam

      untuk sebarang pertanyaan. boleh whatsapp saya di

      0199333430
      0199333430
      0199333430

      terima kasih

      Delete
  54. Saya nk tanya saya nk cari power supplay untuk mesin basuh model samsung wa75h4400ss boleh dapat x...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam

      untuk sebarang pertanyaan. boleh whatsapp saya di

      0199333430
      0199333430
      0199333430

      terima kasih

      Delete
  55. Boleh saya dapatkan spare part peti ais haier.. model no hr-250t sal
    1. Lapik untuk kotak yg bawah dan tempat simpan botol air yg tgh

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam

      untuk sebarang pertanyaan. boleh whatsapp saya di

      0199333430
      0199333430
      0199333430

      terima kasih

      Delete
  56. Assalammualaikum. Saya nak cari spare part relay dan overload. Berapa anggaran hrga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam

      bajet part tu 15-40. tambah dengan rm35 upah beli dan pos,


      Untuk pertanyaan dan maklumat lanjut boleh hubungi/sms/whatsapp saya di 0199333430

      Terima kasih

      Delete
  57. Assalamualaikum encik,mesin basuh saya jenis panasonic NA-F130X2,air msk mcm biase je semasa membasuh,tp bilank rinse air x msk.masalh ape tu agaknye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa’alaikumussalam

      13kg klu mengikut model. Kena check water inlet valve.

      Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya atau whatsapp ke 0199333430

      Terima kasih

      Delete
  58. Salam ada jual rak tepi peti ais tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam

      Bergantung pada brand dan model. Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi/sms/whatsapp saya di talian 0199333430

      Terima kasih

      Delete
  59. Salam..sy nk cri clutch mesin basuh haier..sbb spin xgerak dan berbunyi..lg satu,rak peti ais jenama sharp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hubungi kami sekiranya anda ada pertanyaan atau masalah berkenaan mesin basuh atau peti sejuk dan alat ganti

      Whatsapp/Sms: 0199333430
      Whatsapp/Sms: 0199333430

      Jemput like page: https://www.facebook.com/Joe-Repair-Services-262433683919212/

      jemput follow instagram: http://www.instagram.com/m.shahjuma

      Delete
  60. Saya pakai peti ais LG yang patah tempat letak botol air. Mana dapat beli rak ganti yang baru?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena cari service centre LG atau kedai2 yang berhampiran

      Hubungi kami sekiranya anda ada pertanyaan atau masalah berkenaan mesin basuh atau peti sejuk dan alat ganti

      Whatsapp/Sms: 0199333430
      Whatsapp/Sms: 0199333430

      Jemput like page: https://www.facebook.com/Joe-Repair-Services-262433683919212/

      Delete
  61. Sy mencari getah pintu electrolux ewf12843

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hubungi kami sekiranya anda ada pertanyaan atau masalah berkenaan mesin basuh atau peti sejuk dan alat ganti

      Whatsapp/Sms: 0199333430
      Whatsapp/Sms: 0199333430

      Jemput like page: https://www.facebook.com/Joe-Repair-Services-262433683919212/

      Delete
  62. saya cari getah pintu peti sejuk toshiba GR-R48FMD...ada ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh tahu tuan tinggal dimana?

      Hubungi kami sekiranya anda ada pertanyaan atau masalah berkaitan dengan mesin basuh atau peti sejuk.

      Call/Sms: 0199333430
      Call/Sms: 0199333430

      www.wasap.my/60199333430/REPAIRMESINBASUHPETISEJUK

      Jemput like page: https://www.facebook.com/Joe-Repair-Services-262433683919212/

      jemput follow instagram: http://www.instagram.com/m.shahjuma

      Delete
  63. saya nak cari PTC relay peti sejuk jenama hitachi PGTOSAT H8118M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Utk relay kebiasaannya mana2 pun boleh pakai asalkan ikut kaki nya

      Hubungi kami sekiranya anda ada pertanyaan atau masalah berkaitan dengan mesin basuh atau peti sejuk.

      Call/Sms: 0199333430
      Call/Sms: 0199333430

      www.wasap.my/60199333430/REPAIRMESINBASUHPETISEJUK

      Jemput like page: https://www.facebook.com/Joe-Repair-Services-262433683919212/

      jemput follow instagram: http://www.instagram.com/m.shahjuma

      Delete
  64. Boleh bantu saya cari ALAT GANTI PETI sejuk (TOSHIBA GR-W31MPB)
    1) 3 rak tingkat
    2) bahagian rak letak telur
    3) rak letak air minenal
    4) Bahagian letak sayur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hubungi kami sekiranya anda ada pertanyaan atau masalah berkaitan dengan mesin basuh atau peti sejuk.

      Call/Sms: 0199333430
      Call/Sms: 0199333430

      www.wasap.my/60199333430/REPAIRMESINBASUHPETISEJUK

      Jemput like page: https://www.facebook.com/Joe-Repair-Services-262433683919212/

      jemput follow instagram: http://www.instagram.com/m.shahjuma

      Delete
  65. Salam tuan saya nak tanya kalau PCB board peti LG model GN-B372SLCR berapa tuan..nombor siri PCB board EBR796492

    ReplyDelete
  66. Salam bos saya mahu tahu jika bos boleh dapatkan harga ori /universal alat ganti mesin basuh modelnya = panasonic (NA-F80X5)= bord control

    ReplyDelete
  67. berapa harga drum untuk mesin basuh samsung 7kg...?

    ReplyDelete
  68. Assalam tuan.... Peti AIS kotak saya rosak pada motor kipas.. berapa anggaran Kos yer...

    ReplyDelete
  69. Assalam tuan.... Peti AIS kotak saya rosak pada motor kipas.. berapa anggaran Kos yer...

    ReplyDelete
  70. Saya ada mesen basuh auto model samsung.boleh tukar body mesen basuh x Dan anggaran harg as berapa

    ReplyDelete