Thursday 6 July 2017

repair mesin basuh


servis baikpulih @ repair mesin basuh dan peti sejuk yang saya tawarkan meliputi kawasan sekitar Petaling jaya, Pj Oldtown, Pj State, Pj Newtown, Taman Medan, Taman Datuk Harun, Sri Manja, Petaling Utama, Sentosa, Sunway, Lindungan, Sungai Way, Kelana Jaya, Subang Jaya, USJ, Jalan Klang Lama, Taman Desa, OUG, Seri Petaling, Desa Petaling, Sungai Besi, Bukit Jalil, Puncak Jalil, Kinrara, Pusat Bandar Puchong, Seputih, Bangsar South, Kerinchi, Pantai Dalam, Bukit Angkasa, Damansara, Bandar Utama, Ara Damansara Dan kawasan yang berdekatan dengannya. hubungi saya terus melalui nombor telifon 019-9333430 (joe)

p/s: untuk proses segera sila sertakan nama, alamat, jenama/brand, jenis kerosakan dan SMS ke 0199333430.

aduan kerosakan biasanya adalah air tak dapat ditakung, air tak dapat dibuang, tak boleh wash, tak boleh spin, air masuk dan terus mengalir keluar, air tak dapat dibuang dan bertakung didalam drum. 

Bahagian yang perlu diperiksa adalah bahagian bawah mesin basuh iatu getah /drain rubber.


 beginilah keadaan getah yg tidak rapat menyebabkan getah/drain rubber terhalang akibat syiling dan menyebabkan air tidak dapat ditakung dalam drum mesin basuh. air masuk dan akan terus mengalir keluar. mesin basuh tidak berfungsi dalam keadaan membasuh atau wash.

 kedudukan syiling atau benda asing dalam ruang saluran buang air yg menghalang air dari bertakung dan mengalir keluar dari drum. jika syiling atau objek terlalu besar akan menyebabkan masalah air tak dapat disalirkan keluar dan bertakung didalam drum. mesin basuh tidak akan berfungsi dalam keadaan mengering atau spin

Kedudukan getah/drain rubber yg sepatutnya adalah terus dan tidak terhalang dgn apa apa objek.

perkhidmatan baikpulih @ repair mesin basuh, peti sejuk, dryer, chiller terus di rumah anda. jika ada sebarang kerosakan atau pertanyaan, sila hubungi/ sms/ whatsapp/ wechat di 019 933 3430 ( Joe )

terima kasih sudi baca

No comments:

Post a Comment